Vår i Essunga kommun Till strtsidan
Här är du: Lättläst om Essunga kommun / Se och göra / Nossebro Marknad

Nossebro Marknad

Den sista onsdagen i varje månad
är det marknad i Nossebro.
Då kommer det försäljare som
säljer olika saker.
Till exempel kläder, blommor och mat.

Några veckor innan julafton
är det julmarknad i Nossebro.

De här dagarna är det marknad 2011:
26 januari, 23 februari, 30 mars
27 april, 25 maj, 29 juni, 27 juli
31 augusti, 28 september, 26 oktober
30 november, 21 december (julmarknad)

Telefonnummer
Om du vill veta mer om Nossebro Marknad
kan du ringa till AM Alströmer.
Telefonnumret är 0512-570 30.

 

Senast uppdaterad 2011-08-17 av AM Alströmer

Essunga kommun 465 82 Nossebro    Telefon: 0512-570 00    Telefax: 0512-570 02    Webmaster: AM Alströmer    Intranät Inloggning krävs