Kontakta kommunen
Telefonnummer
Du kan ringa till Essunga kommun.
Telefonnumret är 0512-570 00.
Då kommer du till växeln.
Personalen i växeln ser till
att du får prata med rätt person.
Brev
Du kan skicka brev kommunen.
Adressen är:
Essunga kommun
465 82 Nossebro.
Skriv också namnet på den person som ska få brevet.
E-post
Du kan skicka e-post till Essunga kommun.
Du skickar ditt meddelande till kommun@essunga.se
Gå dit
Du kan gå till kommunkontoret i Essunga kommun.
Kommunkontoret ligger på Sturegatan 4
i orten Nossebro.
Öppettider
Kommunkontoret är öppet
på måndagar mellan klockan 8 på morgonen
och 5 på eftermiddagen.
Tisdag, onsdag, torsdag och fredag
är kommunkontoret öppet
mellan klockan 8 på morgonen
och klockan halv 5 på eftermiddagen.